donderdag 6 juli 2017

Porseleinstiften hema

Stiften waarmee je porselein en glas mee kunt decoreren. Bekijk vergelijk het ruime assortiment stiften in alle kleuren maten en profiteer van de laagste prijs. Schrijf met de stiften een leuke tekst of naam op een beker of glas of geef je hele servies stippen of een patroon!

Dat Hema één van mijn favoriete winkels is heb ik vast wel eens door laten. Ik heb een DIY in m'n hoofd met porselein stiften, maar vond het toch. Edding porseleinstiften zijn geschikt voor het beschilderen van porselein, geglazuurde keramiek en ovenvast glas. De flexibele penseelpunt heeft een variabele .

Hema heeft alleen de zwarte de andere permanentstiften staat niet op dat het voorporselein . De beker was zo'n €en kocht ik bij Hema. De Edding stiften en het velletje met kerststickers kocht ik bij Bruna.

Dat haal je natuurlijk bij de kringloop, Action of HEMA. Print op papier uit wat je op het bordje wilt hebben. Neem ook eens een kijkje op mijn mind- lifestyle blog! Porseleinstift of permanent marker (te koop bij o.a. Hema en Action) diy.


Ooit kregen op stage als cadeautje een zelfgemaakte mok van een . Het stond al langer in de planning maar ik vergat steeds om bij een goede hobbyzaak een porseleinstift te kopen. Ik had beloofd aan partnerlief dat ik niet lang weg zou zitten, . U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen . Gebruik hiervoor een heel dun kwastje of een zwarte porseleinstift. Hema verkoopt tegenwoordig nep sharpies, die werken daar ook super .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts