maandag 3 juli 2017

Indesit wasmachine storing lampjes knipperen

Deze wil niet meer opstarten en alle lampjes gaan dan knipperen. Volgens de storingscode F1 had het iets te maken met het . Indesit WIAL1resettenberichtenmaart 2013indesit iwc 7145berichtenmei 2012storing indesit wial1HELP!

Als ik mijn idisiet wasmachine wil 1aanzet dan begint hij met water pakken. Lees daarbij de gebruiksaanwijzing door op storingen en oplossingen. Indesit wasmachine heeft als storing dat alle lampjes snel knipperen tegelijk.

Er is geen storingscode die hij weergeeft want het betreft een storing van de . Indesit ISL79CNL alle lichtjes knipperen. Beste lezers, Ik heb hier een Indesit ISL79CNL condensdroger waarvan alle lampjes heel snel knipperen. Mijn wasmachine staart niet en de rood licht knippert en gaat niet op slot . Doet wassen en daarna gaan alle lampjes knipperen en doet het niks meer. In dit geval geeft het antistoringsfilter van de machine, dat normaal gesproken 3MA . En nu doet de wasmachine het helemaal niet meer.


Ik ga er van uit dat je bedoelt dat de lampjes knipperen ipv branden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts