maandag 3 juli 2017

Ijsbekers van koek kopen

Maakte er vroeger cakejes in (bakken) en dan gekleurd glazuur erop met spikkeltjes. Etenmei 2010IJsbekertjes voor traktatie - Kinderendec 2008Meer resultaten van forum. Ik wil graag cakeijsjes maken, maar daarvoor heb ik vierkante ijskuipjes van koek nodig.

Een echte Groninger koekbakkerij sinds 1923. In Stad en ommeland is ons familiebedrijf welbekend door ons logo; groen-wit met de . Hoop dat iemand me kan helpen, want ik zoek me rot. Waar kan ik van die kleine ijsbekertjes kopen?

Je kunt volgens mij gewoon bij de supermarkt van die kuipjes kopen om muffins mee te maken. Ik weet niet of het met ijshoorntjes ook een . Brink ijsbekers, gesuikerde wafels of oubliehoorns - aanbieding Dagwinkel. Meer informatie over Brink Ijskoek Oubliehoorns. Hier vindt u een selectie van ons ruime aanbod chocolade koek.


Doe inspiratie op en maak een lijstje voor in de winkel. Van roomijs tot softijs en van ijsbekers tot speciale toppings. Gevuld met stukjes cake, koek en aardbei.


Of het nu zomer of winter is, voor deze ijscakejes is het nooit te koud!

Maak samen met jouw kind deze ijs traktatie…van cake!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts