donderdag 6 juli 2017

Tweedehands wals goudsmid

Goudsmiedelsmid gereedschappen nieuw en zo goed als nieuw. Te koop gevraagd goudsmid gereedschap: scharnierank mag zonder. Vind goudsmeden gereedschap op Marktplaats.

Goudsmid wals goudsmidwals, draadwals Dinkel. Werktafel voor goudsmid of sieraden make. De foto's laten slechts een kleine selectie zien.

Heeft u vragen over het goudsmeden, dan stel ik u in de gelegenheid deze hier te stellen. Tweedehands wordt er zo af en toe op bijv. Ik heb zojuist bij mijn eigen wals gekeken en die kan ik niet te ver . Een vriendin van me verkoopt een wals die haar vader ooit gekocht heeft. Voor een soortgelijke kwaliteits wals ben je tegenwoordig.


Ervaring: Professioneel goudsmid: Woonplaats: Haarlem . Solderen, Startersets, Stempels Ponsen. Tangen, Toetswater, Tribuletten, Uitkapsets. Ik ben namelijk op zoek naar tweedehands gereedschap voor de goudsmid.

Kunt u mij vertellen of u ook een wals ter verkoop heeft. Welkom op de grootste gratis advertentiesite voor tweedehands en nieuwe artikelen van Nederland! Ik heb een tweedehands wals gekocht die volledig gerestaureerd blijkt te zijn. Ik ben onder de indruk van de kwaliteit, en ik vraag me af wel . De gratis zoekertjessite voor tweedehands. Het zoekertje met de titel 'Metaalwals voor goudsmeden' is helaas.


Wij leveren gereedschap, edelmetaal en fournituren voor de goudsmid en zilversmid. Breng ook eens een bezoek aan onze showroom! Geschikt voor de volgende Durston handwalsen: Mini Mill DRM1DRM1DRM1Hoogte: 3x 3x 8mm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts