dinsdag 16 mei 2017

Hoeveel verdien je bij hoogvliet

Hier volgen een paar vragen die vaak gesteld worden aan Hoogvliet. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Ik zit er zelf over te denken om bij de hoogvliet te gaan werken, dit is namelijk bij mij om de hoek en ze zijn op zoek naar jarig personeel, .

Wat verdien je bij de hoogvliet als je jaar bent? Met een bijbaan in de supermarkt verdien je doorgaans het minimum jeugdloon. Ik wil graag werken bij de supermarkt Hoogvliet.


En hoeveel verdien je per uur als vakkenvuller?

Algemeen bijbaantjes topicberichtenmaart 2014Bij welke supermarkt verdien je het meest? Werken op koninginnendagberichtenapril 2011Meer resultaten van forum. Met regelmaat zien we zoektermen als “minimumloon per uur 20supermarkt” in onze zoekmachine . Hoogvliet, jaar, euro bruto per uur, vleeswarenafdeling.


En aangezien ik bij een goede zat, was dat bedrag aardig hoog (ik heb alleen geen idee meer hoeveel precies). Enquête En maak kans op een minimumweekloon. Hoeveel kost dit in uw omgeving: Enkeltje naar de dichtstbijzijnde stad (alleen voor plattelandsgebieden).


Zelf werk ik bij de Hoogvliet en heb het er al jaar ontzettend naar mijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts