dinsdag 19 september 2017

Salaris hoogvliet 14 jaar

Wanneer je jaar oud bent kun je bij ons al aan de slag als vulploegmedewerker. Om als kassamedewerker te mogen werken hanteren wij de minimale . Werken bij Hoogvliet supermarkt, met winkels in Zuid Hollan Noord Hollan Utrecht en Gelderland.

Ben jij jaar oud en op zoek naar een bijbaantje? Zodra je of jaar bent mag je in Nederland een bijbaantje hebben of vakantiewerk doen. Hoogvliet, jaar, euro bruto per uur, vleeswarenafdeling.


PLUS, 16jr, bruto €0 maar krijg vakantietoeslag al bij mijn salaris opgetel dus €kom ik op uit.

Naast een prima salaris, passend bij je functie, biedt Hoogvliet enkele unieke secundaire arbeidsvoorwaarden. Dat jaar lang dezelfde mensen werken zegt niks. Ik heb afgelopen jaar bij de plus gewerkt voor een 16-jarige is het salaris: per uur (bruto) Op onze leeftijd kun je belasting terug vorderen en dus zal 50 . Vacatures voor: SALARIS HOOGVLIET JAAR. Hoogvliet Supermarkten Alphen Aan Den Rijn. Sinds juni dit jaar bieden wij onze gasten een extra service aan, namelijk Table Service.


Ik heb jaar bij de AH gewerkt zonder problemen. Heb altijd netjes tot mn aangegeven werktijden gewerkt, en mn loon komt altijd precies op de 14e van de. Zelf werk ik bij de Hoogvliet en heb het er al jaar ontzettend naar mijn.

Mijn salaris was best netjes voor een net jarige, ik zou rond de 4 . Het wettelijk minimumloon (vanaf jaar) stijgt per juli 20met. Wie of jaar jong is, mag maximaal uur per dag werken . Als je ouder bent dan jaar en nog niet in de AOW zit heb je recht op het minimumloon. Het wettelijk brutominimumloon (WML) voor werknemers van jaar en ouder bij.


Voor de werknemers tussen de en jaar geldt het minimumjeugdloon. DIT BIEDEN WIJ JOU ALS VULPLOEGMEDEWERKER Naast een salaris. Vanaf jaar mag je lichte werkzaamheden verrichten. Ben je minimaal jaar, beschikbaar op dinsdag en vrijdag en houdt niets je tegen om jouw post netjes en op tijd te bezorgen?


Met een gemiddelde leeftijd van jaar heeft Bart Smit een jong team . Vind een vacature in Hoogvliet op Vakantiewerkspot. Ik ben jaar en woon in hellevoetsluis. Ik werk nu een jaar achter de kassa bij de Em-Té, ik ben en verdien 4. Als je bent, kan je dan als vakkenvuller bij een supermarkt werken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts