maandag 18 september 2017

Wasmachine motor op 12 volt

Ik heb daarvoor een motor uit een oude wasmachine, maar nu ik er. Je kan het beste gewoon willekeurig wat winden uitmeten en proberen op een zware volt DC voeding. Deze AC wisselstroom motor komt uit een oude wasmachine.

Maar even zonder dollen, de motorregeling van een wasmachine motor. Een eenvoudige adaptor van bijv regelbaar tot 12v gelijkspanning. Geplaatst: Zo Sep 200 11:Onderwerp: Wasmachinemotor.


De wasmachinemotor is een motor die op netspanning dient.

Wanneer je de was motor de andere kant wil laten oplopen dan zet je 2V tussen de . Een wasmachine motor biedt meer mogelijkheden. Vandaag een AEG wasmachine geslachtofferd voor de basis van een trommelzeef. Ik heb uit een wasmachine de aandrijfmotor gesloopt en wens deze voor iets.


Volt batterijen waardoor een spanning van Volt. Die snap ik niet… ik kan dus uit mijn wasmachine motor stroom . Misschien doet ie het al als je 12V aansluit, maar niet zo fanatiek en . Elektromotoren zijn motoren die elektrische energie omzet in mechanische. Voorbeelden producten met synchroonmotor: platenspeler, citruspers, wasmachine.

LG wasmachine met aangepasten sator Bij ongeveer a 80. Wasmachine en centrifuge motoren zijn namelijk heerlijk. Dus dan maar de kleine 12V motor proberen. De boot heeft een 12V installatie en een Volvo Penta Dmotor.


Het lijkt mij geen probleem om de wasmachine, na mogelijk enige aanpassingen . Omvormers die de accuspanning van Volt of Volt (van bv de auto) omzetten in. Met name apparaten met een motor hebben een hoge inschakelstroom. Het vermogen bij een gloeilamp, televisie, magnetron, wasmachine, etc.


Ook zijn er nog oplossingen te bedenken door een wasmachine te kiezen zonder elektronika en de motor met of volt rond te draaien, en net als op de . Je kan Online Groothandel v auto wasmachine,dc waterpomp,v dompelpomp,12. Nieuwe DC V Solar Warmtapwatercirculatiepomp Borstelloze Motor .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts