vrijdag 27 januari 2017

Iphone in wasmachine

Valt de iPhone in het water (wasbak, regenplas, wasmachine, toiletpot) dan is er geen seconde te verliezen om eventuele schade te beperken. Mijn lieve vriendin heeft mijn iPhone (die nog in mn kleren zat) meegewassen in de wasmachine dagen geleden. Je iPhone komt in contact met water of een andere vloeistof.

Erg vervelend natuurlijk, en als je weinig geluk hebt op die dag, betekent het ook meestal het einde . Phone heengaat, bellen met de iPhone tijdens een regenbui tot en met de iPhone die is gewassen met de kleding in de wasmachine op graden. Je voelt hem al, zij heeft mijn broek samen met de andere donkere was in de wasmachine gedaan en gewassen, niets vermoedend dat er nog . Het gebeurt zelfs dat een smartphone per ongeluk wordt gewassen met een wasmachine.

Op het moment dat je telefoon in aanraking komt met water, ontstaat . Mijn iPhone 4s is per ongeluk mee geweest met de was in de wasmaschine. De iPhone is niet beschadigd maar hij wil niet meer aan. Met het afhalen van het beddengoed heb ik de telefoon die op bed lag per ongeluk in de wasmachine gestopt. Het is mogelijk om je eigen iPhone te repareren op het moment dat je slachtoffer. Ik hen mijn iphone in het wasmachine laten meedraaien!


Is uw iPhone in toilet gevallen of heeft hij een wasbeurt gehad in wasmachine? Phone Kliniek reinigt uw toestel chemisch waarna uw toestel verlost is van alle . Lieve allemaal,mijn kind van heeft de iPhone van mijn man in de wasmachine verstopt zonder dat wij het wisten.

Inmiddels ligt m'n telefoon, die dus ook in de wasmachine enige tijd heeft doorgebrcht, te drogen onder de fohn en het vocht lijkt weg te trekken . We kennen allemaal de reclame van Vodafone waar de iPhone in de wasmachine terecht komt, of de smartphone in de WC valt. Heb je hem in je zak laten zitten en is hij zo in de wasmachine gekomen, of hebben je vrienden je voor de lol in. Een back up maken van je iPhone contacten. Wasmachine is nu bijna klaar en kom nu dus tot deze conclusie.


Ik heb ooit mijn iphone in bad laten vallen en die deed het ook nog na goed . Haaaaj er zit een barst in mijn iphone handig he ja ik weet het alleen gisteren was er water in. Alleen de wasmachine heeft hij niet overleefd. Heeft u uw iPhone, iPad of iPod Touch in huis laten vallen en heeft u daardoor schade aan uw toestel. Welk waterongelukje je ook kiest, het is slechts nieuws voor je smartphone, want of je nu een iPhone hebt of .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts