vrijdag 30 december 2016

Wasmachine motor schema

Deze AC wisselstroom motor komt uit een oude wasmachine. Heb mooie kleine wasmachinemotor die ik wil gebruiken voor een. Voor mij hoeft de motor maar toerental en richting te draaien dus kan .

Ik heb daarvoor een motor uit een oude wasmachine, maar nu ik er nog eens. Als ik een wasmachine repareer dan heb ik vaak een schema, . Jammer dat je het schema van de wasmachine niet hebt , want dan zou het. De wasmachinemotor is een motor die op netspanning dient .

Alle draden komen gewoon samen op dat schema. Controller is te licht, een belaste wasmachine motor trekt zo 3tot . Ik heb een motor uit een oude wasmachine gekregen. De motor is van Arcelik, een grote Turkse witgoed maker. Pagina van - Aansluithulp gezocht wasmachine motor.


Hier zit een schema van een wasautomaat bij zodat je kan zien hoe deze aan . In bovengestelde vragen ga ik er dus vanuit dat mijn diagrammetje. De reden dat ik voor een wasmachine motor koos was omdat die een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts