woensdag 2 december 2015

Simpele bananen smoothie

Smoothies zijn waarschijnlijk de beste manier om je spieren van brandstof te voorzien en nutriënten binnen te krijgen. Yoghurt, mager of vol, is een uitstekende basis voor elke smoothie. Met deze smoothie begin je de dag goe nog een banaantje erbij en je hebt gelijk voldoende fruit voor de .

Met deze bananenmilkshake begin je de ochtend goed! Ik vind het zelf lekker om een echte koude milkshake te drinken. Deze smoothie is heel lekker, en is heel makkelijk om te maken.


Ik hoop dat jullie het een keer zullen uitproberen!

Houdt u ook zo van smoothies, dan is het zeker aan te raden om ook eens een bananen smoothie te bereiden. Maak deze lekkere banaan smoothie bijvoorbeeld als ontbijt! Smoothie Recepten met Aardbei, Mango, Kiwi, Banaan, Appel en ander vers.


Een lekkere (simpele) smoothie als je haast hebt. Smoothies zijn drankjes die net wat vloeibaarder zijn dan een puree. De smeuïgheid wordt meestal gegeven door vezelrijk fruit zoals banaan . Een smoothie is een drankje die je simpel thuis kunt maken in een blender.


Maar ook ik denk aan de lijn en daar waar ik voorheen een milkshake zou maken met roomijs, maak ik het nu . Bananen smoothie recepten – Zo maak je de perfecte smoothie.

Snel Afvallen in simpele stappen (zonder hongergevoel) . Breng de skinny bananen milkshake smaak met een snufje kaneel e eventueel wat honing en geniet er lekker. Recept Appel banaan smoothie op Kids-n-Fun. De lekkerste gerechten en recepten voor kinderen, door kinderen en samen met ouders. Om de een of andere reden zijn bananen de eerste fruit die in mij opkomt als ik aan smoothies denk.


Het is daarom niet verrassend dat ik mijn . Fris fruitig: Mango, banaan en avocado smoothie. Pak je blender en doe er een koffiekopje amandelmelk, banaan, mango en avocado . Een havermout smoothie is ideaal om de dag mee te beginnen. Voedzaam, snel klaar, en een goed alternatief voor de traditionele boterham.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts