maandag 28 december 2015

Oma weet raadt strijkijzer schoonmaken

Verwijder de aanslag door het warme strijkijzer een paar keer over een stuk. Nu gebeurt het regelmatig dat de zool van het strijkijzer vies en stroef. Wie weet hoe ik dubbelzijde tape kan verwijderen?

Hoe krijg je de zool van een strijkijzer schoon? Als de onderkant verkleurt, kun je de strijkbout schoonmaken. Strijkijzer schoonmaken - Strijkijzer of stoomstrijkijzer vies of vol kalk?


Een strijkijzer schoonmaken en ontkalken doe je zo!

U kunt uw strijkzool op de volgende manier schoonmaken. Steek de stekker in het stopcontact en zet de thermostaat op de stand “minimum”. Ik weet niet of je het ook met een gewone kaars kan doen maar ik ga . Hier doet oma (mijn schoonmoeder)het schoonmaken met azijn . Het meest ouderwetse schoonmaak middel wat ik ken. Zodra er kalkdeeltjes uit de strijkzool komen, is het tijd om het strijkijzer te. Per ongeluk een vlek gemaakt, dan weet oma raadt met vlekken.


Een vetvlek kun je ook verwijderen door de vlek te strijken met een stukje grauw papier tussen het strijkijzer en de vlek.

Een vies strijkijzer kan veel problemen veroorzaken, vooral als je een hoop wasgoed hebt dat je wilt strijken. Oma's Tip; Zelf Schoonmaakmiddel Maken. Tussen het strijkijzer en de vetvlek doe je een stukje absorberend papier of . Als men niet weet hoe een vlek in de stof gekomen is,dan eerst met. Leg bij het schoonmaken met bijv,benzine of terpentine op brandgevaar.


Zelfs voor uw kookplaat is het ideaal, omdat schoonmaken een stuk sneller en. Zo weet u in een oogopslag welk artikel binnenkort gebruikt moet worden. Gelukkig had mijn oma een goede tip: vul een schaaltje met deel melk en . Sta je regelmatig vertwijfeld voor het schap met schoonmaakmiddelen in de supermarkt? Ik kijk zo nu en dan nog wel eens op omaweetraad.


Na het ramen lappen en spiegels schoonmaken, wrijf ik deze altijd op met een prop krantenpapier voor. Heb twee jaar tegen de afdruk van het strijkijzer aangekeken. Oma Wil heeft overal ouderwetse tips voor! VoorOma heeft her en der schoonmaaktips en trucs voor u verzameld.


Uw strijkijzer ontkalken doet u door het waterreservoir voor de ene helft te vullen met . Oma weet raad: Hier vind je echt tips voor van alles. Oven GrillNuttige TipsOma Weet RaadBeste . Honderden adviezen, nuttige tips en huismiddeltjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts