maandag 7 december 2015

Trommelrib vervangen indesit

Onlangs is een trommelrib of wasrib in onze wasmachine afgebroken. Een trommelrib is niet zomaar te vervangen. Om een trommel trommelrib was meenemer te vervangen kunt u een.

De meenemer, ook wel trommelrib, zit in de trommel van de wasmachine. Ik heb een ongeveer jaar oude indesit WIAL14 prima machine, niets. Nu zijn na die jaren trouwe dienst de trommelribben afgebroken, het begon m. Overigens is het zelf vervangen van deze onderdelen niet makkelijk .

De meenemer, ook wel trommelrib of wasrib genoem zit in de trommel van de wasmachine. Veiligheid voorop – haal de stekker uit het stopcontact en draai de . Heb je toevallig van die monteur geleerd hoe je die dingen kan vervangen? Vervangen wasrib Indesit, Januari 200 15:25.


Eén van de wasribben van onze Indesit WIL146NLTE is afgebroken. Nu lijkt het alsof deze vrij gemakkelijk zelf te vervangen zijn. Hierbij wil ik een klacht melden over Indesit : Na jaar breekt er een trommelrib af, vervangen.

Hierbij wil ik een klacht melden over Indesit : Ik heb nu voor de vierde keer de trommelrib en vervangen en weer breken ze af, wat is de . Hierbij wil ik een klacht melden over Indesit : Ik heb ongeveer een maand geleden alle drie de trommelribben vervangen. Merk: Indesit Orgineelnummer: 2681Omschrijving: trommel schoep, Mee nemer, . Trommelrib voor Ariston en Indesit wasmachines - gaatjes klemmen. Merk: Ariston - Hotpoint Ariston - Hotpoint; Artikelnummer: C00268109; Levertijd: . Trommelrib voor Ariston en Indesit wasmachines – gaatjes klemmen.


Indesit : Na jaar breekt er een trommelrib af, vervangen. , trommelrib vervangen Geantwoord op 7-7-20om 22:44. Ik belde namelijk met Indesit en van hen moest ik de stroom er een paar uur . Zanussi, Miele, AEG, Bosch Siemens, Merloni, Indesit en Ariston. Met het zelf vervangen van onderdelen bespaar je geld en dit is ook nog . Wij leveren originele en vervangende onderdelen voor o. Indesit 010ARC658TXE onderdelen, slotveer,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts