woensdag 11 juni 2014

Porselein stiften action

Action set (Euro, ook nu, begin 20te koop) porseleinverf, waarin al een mok zit óf Xenos porseleinstiften (Euro per 4), en zelf voor een . Neem ook eens een kijkje op mijn mind- lifestyle blog! Ik kocht een set met stiften die geschikt zijn op porselein en glas mee te versieren.

De kopjes en schoteltjes kocht ik gewoon bij Action. Bordjes, bekers of ander porselein moois. Dat haal je natuurlijk bij de kringloop, Action of HEMA. Print op papier uit wat je op het bordje wilt .

Stiften waarmee je porselein en glas mee kunt decoreren. Een hele tijd geleden kocht ik wat porseleinstiften. Ik kocht wat bij Xenos en Action, maar ook bij de kringloop. Porseleinstift of permanent marker (te koop bij o.a.


Hema en Action) diy. Ooit kregen op stage als cadeautje een zelfgemaakte mok van een .

Wanneer ik aan porselein schilderen dacht, dacht ik altijd dat dat een beetje suf. Deze pagina toont porseleinstiften folder aanbiedingen per categorie , bij winkel Action. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen . Porselein beschilderen - met de edding 42porselein-penseelstift nooit zó eenvoudig!


Deze verfstift is voor het beschilderen van porselein. DIY Kerst servies met porselein stiften - Mamaliefde. Tijdens het winkelen in de Action zag ik echter een geweldig servies liggen.


Pebeo 1porseleinverf mediums en vernis . Vandaag even een terugblik op de afgelopen week, allemaal Action toppers wat mij betreft. Eigenschappen: Voor porselein,geglazuurd aardewerk,. Dit keer met porseleinstiften bezig geweest,.


En een eenvoudige witte etagère van de Action gepimpt met.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts