dinsdag 8 april 2014

Bierfles openen

We hebben hier in de loop der jaren al heel wat handige tips en trucs gezien hoe je een goudgele pretcilinder moet openen. Het zit zo: Ik heb een feestje, en ik dacht: Ik ga is bier halen voor m'n vrienden. Onervaren als ik ben schaf ik bierflesjes.

Fris pintje, geen opener, noooo problemo. Deze gasten zochten de meest uiteenlopende manieren om hun bierflesje te openen en dat is ze gelukt. Een infographic over het openen van bier!


Tutorial: Flesje bier openen met echt briefgeld.

Het is vrijdagmiddag, het weekend is eindelijk aangebroken. Je duikt op de bank met een heerlijk, ijskoud biertje . Afgelopen week had ik een keer geen opener bij de hand. Uiteraard ken ik een aantal van de verschillende trucjes om een bierflesje dan toch . Het ontbreken van een bieropener kan een feestje volledig verpesten, tenzij je weet hoe je een bierflesje kunt openen . Een bierfles openen zonder flesopener kan een uitdaging zijn. Er zijn talloze manieren waarop je de dop van de fles kunt wippen.


Een studentenleven zonder bier is geen studentenleven. Bier is lekker en het maakt het leven een stuk minder saai.

Po het achterwiel van een motor of een navel kunt openen? Als je geen bieropener hebt, heb je ongetwijfeld een aantal alternatieven om je biertje te openen. Er zijn talloze andere manieren om je bierflesje te openen.


Met een aansteker bijvoorbeel met een . Hoe open ik een biertje met een aansteker(2)? Er zijn honderden manieren om een biertje te openen. Hier laat Bass zien hoe je dat doet met . Hoe vaak sta je wel niet op een feestje en wil je fijn aan je biertje beginnen, maar is er nérgens . Mocht je dit weekend om een bieropener verlegen zitten, een velletje Akan ook uitkomst bieden.


Een aantal tips hoe jij eenvoudig thuis je biertje kunt openen zonder bieropener. In de video zie je een man die aan het publiek uitlegd hoe je met een komkommer een bierflesje kan openen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts