maandag 6 november 2017

Gasfles houtkachel

Houtkachel voor Buiten, Tuinhaar Sfeerhaard en Vuurschaal. Te koop mooie degelijke terras kachel is gemaakt van een gasfles.

Een uitleg over hoe je een tuinhaard kunt maken van een oude gasfles. U kunt op uw terras extra warmte en gezelligheid creëren met een van onze solide en authentieke tuinhaarden. Dit zijn exact dezelfde kachels maar dan met de laklaag van de gasfles er nog op.

Dus wil ik een kachel gaan bouwen uit een oude LPG-tank. De wens is dat deze brandt met zo min mogelijk rook, stank en uitstoot, maar nog . Doe-Het-Zelf van oude gasflessen een houtkachel maken. Vind jij lassen leuk en maak je graag unieke objecten?


Blijkbaar iedere man wil weten hoe je een houtkachel uit een gasfles te maken.

De kachels die op de web-site staan maak ik zelf, elke kachel is anders, ze zijn gemaakt van verschillende materialen. Mij werd gevraagd of ik van een oude gasfles een rustiek kacheltje kon maken. Ik wil van een oude gasfles een terraskachel gaan maken! Een lpg gasfles van liter zit ongeveer kg gas in. Dus een kachel van kW die maximaal 3gram per uur verbruikt gaat bijna uur mee.


Rídísain, Stijlvol gemaakt van een oude gasfles. Een nieuwe houtkachel met naverbrander en convectiekanalen. De basis van deze kachel is een oude gasfles, het is een compacte kachel die zeer efficiënt . Daarom denk je eraan om een houtkachel voor buiten tweedehands te kopen.


Let er na gebruik van de gasfles voor de buitenkachel op dat je de gaskraan . Maarssen, UT Ik heb deze tuinhaard gasfles te koop voor maar kunt u dat al ophalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts