woensdag 2 november 2016

Psyllium brood bakken koolhydraatarm

Inuline en psyllium zijn beiden onverteerbare vezels. Psyllium Vezel poeder in huis wat ik laatst gebruikt heb om een brood te bakken. Het mondgevoel van dit koolhydraatarm brood is ook veel prettiger.

De psyllium- of vezelbroodjes vond ik prima qua smaak, maar wat. Bak het brood in de (goed voorverwarmde) oven in minuten mooi bruin en gaar. Koolhydraatarm brood waarover de kinderen direct superenthousiast waren.


Word denk ik onze weekend ritueel… brood bakken voor de hele week.

Ik wil dit brood gaan maken maar vraag mezelf af hoeveel Psyllium . In het bakken is dat erg belangrijk, anders valt het eindresultaat erg tegen. Koolhydraatarm brood bakken is makkelijker dan je denkt. Psyllium-inuline - gram; Water - eetlepels; Zout - mespuntje. To see more from Koolhydraatarme recepten on Facebook, or create an.


En van dit heerlijke zelfgebakken koolhydraatarm brood wordt je vanzelf blij. Bak het krentenbrood gaar en bruin in minuten in een . Labels: baksels, glutenvrij, koemelkvrij, koolhydraatarm, lactosevrij, low carb, paleo, suikervrij, tarwevrij,. Het wonderingrediĆ«nt in dit brood zijn de psyllium-vezels.

Laat nog eens minuten bakken of tot het goudbruin is. Koolhydraatarme broodjes zijn bij mij altijd meer dan welkom! Bak de broodjes af voor ongeveer 35minuten (iets langer als het nodig is).


Ik heb het in een klein broodblik gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts