woensdag 11 november 2015

Whirlpool inductiekookplaat foutcode f 47

Onze Whirlpool inductie geeft aan de ene kant error f4 andere kant werkt wel goe wat kan dat zijn? Ik krijg op mijn whirlpool inductieplaat de fmelding help Gesteld op . Ikea NUTID HIN4T : wat betekend foutcode Fop folklig inductie kookplaat.

Whirlpool Induction Range Ferror code. Whirlpool Stove Repair - Not baking and generating error. Als de pan niet geschikt is voor uw inductiekookplaat, verkeerd geplaatst is of niet de juiste afmeting heeft, verschijnt de.


BELANGRIJK: gebruik geen schuursponsjes of metalen sponsjes.

F3 F3 F4 F4 F4 F4 F5 F6 F6. Bel de Klantenservice en geef de foutcode door als de fout niet verholpen is. Er is een zekering kapot gegaan in mijn inductiekookplaat. Kan iemand mij vertellen of die zekering zelf te vervangen is . Help mijn inductie kookplaat doet het ook niet meer.


Ze adviseren maandag de whirlpool te bellen. De inductiekookplaat van whirlpool (eigen groep) geeft als deze aangezet wordt slechts fout fen werkt dus ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts