dinsdag 17 november 2015

Lekkere slagroomspuit recepten

Chocoladepudding, Italiaanse Canneloni en. En natuurlijk hoort er bij een High Tea, lekkere groene thee erbij! Ik heb een slagroomspuit die op gaspatronen werkt kun je daar nog andere dingen mee maken. Jazeker, je kan er bijvoorbeeld sausjes op basis van mayonaise of youghurt lekker mousse-ig op het bord spuiten. In het bijgeleverde receptenboekje stond een chocolade mousse, die.


Er zijn verschillende lekkere recepten te vinden op internet, vaak met. Duizenden heerlijke recepten, vind nu al je favoriete recepten op ingrediënten, afkomst, bereidingstij dieetvoorkeur, etc.

Dat bevalt prima, de slagroom is echt lekker, veel beter dan mijn met de hand geklopte. Maar nu vraag ik mij af kan je dit ook in een slagroomspuit (epspuma) met gaspatronen doen? Dames, ik heb een geweldig recept voor chocolademousse. Gewoon goedkope en lekkere chocola van de Aldi gaat prima ;) . Recept Recept: schuimpjes: lekkere schuimpjes eiwitten1gram basterdsuiker.


Doe alles in de slagroomspuit en spuit het op de bakplaat. Een mijlpaal in de moleculaire gastronomie, het recept van deze. Het schuimde ook lekker maar de afkoeling is te langzaam en het schuim .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts