vrijdag 27 februari 2015

Kipfilet stoomkoker

Magimix heeft daar een apparaat voor, de stoomkoker, deze doet. Kip bereid in de stoomkoker kun je vergelijken met gepocheerde kip. Stoomkokers zijn handige apparaten in de keuken.

Kipfilet met tomaten en dille aardappelen. Op zoek naar lekkere recepten-uit-de-stoomkoker recepten? Ik heb voor mijn kerstdag een stoomkoker van philips gekregen.


Vanavond probeer ik er kip in klaar te maken. Kipfilet is lekker sappig gestoomd maar mis ik het korstje wel op. Groene groenten behouden hun kleur beter in een voorverwarmde stoomkoker.


Kipfilet kun je in aluminium in minuten stomen. Ik had alleen kipfilet in huis, dat heb ik in stukjes gesneden en de. Ik had het met een elektrische stoomkoker gedaan,misschien dat het . Retro recept kip mousse uit de stoomkoker. Een retro recept met gaar kippenvlees dat met ei en bechamelsaus gestoomd wordt.


Magimix heeft daar een apparaat voor, de stoomkoker, deze doet precies . In de folder van de lidl staat een stoomkoker (silvercrest) voor euro.

Vroeg me af of kip op deze manier bereiden wel echt lekker is maar . De Dejelin stoomkoker is ideaal voor het blancheren van groenten voordat je groenten gaat drogen. Stoomkoker Mini Compact TEFAL: Met een aangepaste inhoud voor. Zo, er zit nu kipfilet uit de diepvries in de stomer, voor de katten. In de handel zijn ook elektrische stoomkokers te verkrijgen. Deze zijn heel gebruiksvriendelijk maar niet noodzakelijk beter.


Voordelen: als je een redelijk grote stoompan hebt kun je ook een groot stuk vis of een hele kip stomen of meerdere bordjes tegelijkertijd. Ik stoom geregeld een kipfiletje mee in de stoomkoker. Ik heb het nooit gebruikt voor gehakt of ander vlees dan kipfilet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts