maandag 24 november 2014

Theedoos xenos

Alles om gezellig te kunnen tafelen shop je makkelijk en snel op Xenos. Denk aan servies, tafelkleed of placemat. Deze pagina toont theedoos folder aanbiedingen per categorie.

Deze pagina toont theedoos folder aanbieding bij Xenos - details. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen boodschappenlijst, die u kunt . Xenos outlet 3uitverkoop aanbiedingen in de sale Van merken Sale prijzen vanaf € 1. Maak jouw bruiloft of Valentijnsdag compleet met deze. Berg je theezakjes op in deze staande theedoos met lades.


Ik ben op zoek naar een theedoos om als kerstcadeau aan mijn. Bij Xenos heb je er wel een aantal, maar ik vind de kwaliteit erg slecht, .

Ik kocht een theedoos bij Xenos en ging ermee aan de slag. Kaarsjes aan, verf uit de kast en natuurlijk een bakje thee ernaast. Toen zag ik een Theedoos liggen en dacht: Hey, daar kan ik wat. Koop voor €bijvoorbeeld de dichte houten Theedoos van de Xenos: . Doorzichtige bovenkant met thee logo bieden is exclusief verzendkosten.


Theedozen zijn goedkoop én je kunt de theedoos afsluiten waardoor je make-up ook nog eens langer goed blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts