dinsdag 25 november 2014

Siemens eq 7 onderhoud

Onderhoud en schoonmaak van uw espressomachine. Plus : Bij mijn Siemens EQis de koffie uitloop verstopt wat kan ik doen? Onderhoudsset voor Volautomatische Koffiemachines - delig. Onderhoudsset voor espresso volautomaten bestaande uit: 10.


Is uw Siemens espresso volautomaat toe aan onderhoud of reiniging? Deze set bevat alle benodigdheden voor een optimaal onderhoud van de volautomatische EQ serie machines van Siemens (EQ. EQ.


EQ.EQ EQ9). Ik vraag me af of hier ook mensen zijn die een Siemens EQ.

De TE716211RW van Siemens is een ware volautomaat. Met één druk op de knop bereidt u een koffie, espresso of cappuccino. Ik zoek iemand die mijn Siemens TK 680(surpresso 40) een vakkundige.


Volgens mij is dit dezelfde automaat als de siemens EQ7. Koffiezetapparaat Pakking (Pakking bij zetgroep) 6253Siemens .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts