woensdag 25 april 2018

Welke messen mag je dragen

Vaak horen wij van klanten: Dat mag je toch niet hebben in Nederland? Messen die niet onder categorie of vallen - bezit mag, bij je dragen ook. Ik heb een vraagje over een specifiek mes, aangezien er redelijk veel.

Ik weet dat ik geen zakmes bij me mag hebben in uitgaansgelegenheden oid. Als je zelf weet welk gebied je precies bedoelt, dan sla je de APV van . Zwitsers zakmes in het openbaar dragenberichtendec 2014Survival mes en macheteberichtensept 2014Is dit mes legaal ? Messenbezitberichtenmaart 2007Meer resultaten van forum.

Een zakmesje mag in de meeste gevallen wel, maar niet als je bijvoorbeeld in de kroeg, of in een. Welke regels gelden er voor het hebben van een vuurwapen? Sommige messen zijn als blank wapen ontworpen, andere gewoon als werktuig of voor.


Zo kan, bijvoorbeel een jager een jachtmes dragen tijdens de jacht. Weet wat je wel en niet mag dragen volgens de messen wetgeving. Het is belangrijk dat je niet met iets illegaals volgens de wet rondloopt op straat!


Behalve dan dat iemand onder geen wapen bij zich mag dragen als redelijkerwijs . Ongeveer 9cm lang 5cm breed er zit een . Aan't begin van't item zei men dat je een mes mag dagen met een.

Mag ik met dit mes over straatberichtensept 2010wapen wetgeving (vooral cat. 4) VEEL te streng! Ook boven de jaar mag je vaste messen niet dragen of makkelijk kunnen pakken, je mag ze wel goed opgeborgen bijvoorbeeld in je rugzak . Waarom zijn vlindermessen, valmessen en stiletto's verboden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts