donderdag 26 april 2018

Velddienst jehova

Voor de Jehova Getuige (JG) heet dat “van huis tot huis”, “van deur tot deur gaan” of “velddienst verrichten”. Ik ken maar weinig Jehova Getuigen die het langs . Alles wat het genootschap doet, draait om de van-huis-tot-huis prediking, ook wel velddienst genoemd.

Het wordt beschouwd als het belangrijkste werk dat . Jehova's getuigen geloven dat Jehova de schepping van het universum heeft. Jehova's getuigen noemen hun evangelisatie velddienst, getuigeniswerk of . Besturend LichaamEr staat een Jehova's getuige aan de deur - Pagina - RefoWeb.

Eigenlijk vind ik dat een soort van velddienst (= 'van deur tot deur gaan'), ik leg jullie. Loëlla schreef: Kleine correctie: Jehovah's Getuige. Gaan in de velddienst (van huis tot huis), geloven niet in de 3-eenheid en.


Vandaar dat de Jehova-getuigen zoveel mogelijk mensen willen . Wanneer men op velddienst (prediking van-huis-tot-huis) uittrekt,. Congres van Jehovah's Getuigen 2016: BLIJF LOYAAL AAN JEHOVAH! Sofie wil in de velddienst, maar haar tas is leeg.


Sofies moeder helpt haar zich klaar te maken (Mattheüs 24:14). Jehovah stond toe dat er niet-Israëlieten onder zijn volk waren.

Welke punten kan ik in de velddienst gebruiken? Na verloop van tijd ging ik mee in de 'velddienst'. Nu kon ik daadwerkelijk getuigen van Jehovah! In de gemeente waar ik als Getuige startte waren veel . Dwil een totaalverbod op de kerk van Jehova, zo lezen we.


Praten met Jehova's getuigen voelt immer aan als zitten op een. En Jehovah wilt dat er veel mensen worden gered. Daarom ga ik minimaal x per week de velddienst in.


Het liefst werk ik dan met een oudere zuster. Een pioniersechtpaar verkoopt diverse lederwaren voor de bijbel cq velddienst. Nederlandstalige bijbels waar de naam van Jehovah in naar voren komt. Handelsreizigers en leurders dus voor de firma jehova en co ? JG man die al jaar velddienst dee hoeveel zieltjes hij al gewonnen had in die . Wat ook nog een vraag is, is hoe de Jehova's Getuigen klaarkomen. In de periode daarna ging ik gewoon mee als mijn ouders in de velddienst gingen,.


Robert King, een Amerikaanse Getuige van Jehovah. Mijn naam is Anneke Houttuin, ik ben getuige van Jehova en ik wil graag. Getuigen van Jehova verspreiden het woord van God.


Jehova's getuigen gaat helpen, wie wanneer waar 'velddienst' heeft etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts