maandag 9 oktober 2017

Samsung wasmachine trommel los

In maart 20hebben wij een Samsung ecobubble wasmachine. De trommel van mijn wasmachine is laatst los gegaan doordat ik waarschijnlijk iets. Het is trouwens een Samsung SWE 12(jaar oud). Ik hoor dan ook echt een lawaai, alsof er iets los zit. Enige dagen geleden begon hij enorm veel herrie te maken en nu zie ik dat de binnen trommel los zit.


Wendy, je kunt eenvoudig al zelf eens de achterkant van de wasmachine losmaken. Vaak een kwestie van schroefjes met kruiskop.

Repareer uw wasmachine zelf met tips van echte monteurs. Reparatie en onderhoud tips voor uw wasmachine. Het gaat om een Bosch WFG 2860EU 14toeren wasmachine. Controleer of de wasmachine trommel soepel draait door met de hand de. Na nog geen jaar afgeschreven, trommel hangt los in de ophanging.


De deur van de wasmachine gaat niet open, hoe los ik dit op? Er mag zich geen water meer in de trommel bevinden, als er nog water . Controleer of de wasmachine trommel soepel draait door met de hand de trommel rond te. Draai de schroeven van het bedieningspaneel los en haal voorzichtig alle .

Trommelribben kunnen niet vanzelf los gaan of afbreken,daar is ALTIJD . Als u de wasmachine trommel met de hand beweegt, hoort dit soepel te gaan en er mag geen enkele trilling worden gevoeld. Hallo, Ik heb een vraag over mijn wasmachine. Onder de wasmachine zit een plint, deze dient u los te klikken.


Wat doet het contra-gewicht in een wasmachine?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts