donderdag 29 oktober 2015

Keukentje ikea

In deze complete keuken kunnen ze koken net als de grote tv-koks en kunnen ze de hele familie hun nieuwe creaties laten proeven. De poten zijn op hoogtes verstelbaar, dus ze kunnen nog lang genieten van hun eigen keukentje. Koop of Verkoop keukentje ikea op Marktplaats.

Te koop: ikea keukentje inclusief leuke toebehoren, gebruiksaanwijzing en extra . Het bekende duktig houten keukentje van ikea. Te koop: een ikea speelgoed keukentje duktig. KidKraft Uptown Espresso Houten Keukentje.

Mijn zoon en dochter krijgen voor komende sinterklaas (ja ja, lekker op tijd erbij ;-) ) een ikea speel keukentje. De grootste kinderkeuken shop van Nederland heeft alle modellen tegen scherpe prijzen en altijd op voorraad. Het Duktig keukentje van Ikea is heel basic.


Maar er is heel erg veel mogelijk, zag ik toen ik ging zoeken. Ik ben dol op het Ikea Duktig speelkeukentje. Ik vind het keukentje van goede kwaliteit, maar wel een . Het bekende Duktig keukentje van Ikea kun je heel leuk pimpen! Vandaag een DIY voor deze makkelijke make-over!


Het keukentje van Ikea voldeed nog het meest aan mijn wensen, maar helaas vind ik de beukenkleur van dit keukentje echt niet mooi.

Tegenwoordig zie je dat veel gezinnen een speelkeuken in huis hebben, maar niet iedereen vindt dit leuk staan in de woonkamer. Hetzelfde deden we voor een special actie met twee exemplaren van het welbekende Duktig kinderkeukentje van IKEA. Mijn nichtje Evy werd afgelopen week jaar en mijn moeder wilde graag het Ikea Duktig keukentje cadeau geven.


Dit super schattige keukentje, kreeg mijn zoontje Teun afgelopen week voor zijn 2e verjaardag! Ikea, Ikea kitchen and Play sets. Ik besloot daarom toch maar voor een keukentje van IKEA te gaan.


Ach misschien niet zo origineel, maar ze zijn . Stappenplan om zelf je Ikea Duktig keukentje te pimpen met handige ideeen voor hacks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts