maandag 26 oktober 2015

Bauknecht wak eco 2470 storingen

Download hier gratis uw Bauknecht WAK ECO 24handleiding. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw . Bauknecht Excellence storing F0 ben mijn gebruiksaanwijzing kwijt?

Wasmachine Bauknecht wak eco 24geeft foutmelding F 13. Geeft een rood lampje aan me een tang dus storing ? Beste mensen, mijn Bauknecht machine geeft een storingsmelding Faan. In het boekje staat alleen dat je de resetknop seconden . Wil je weten wat anderen van de Bauknecht WAK 24vinden? De machine wast goed schoon, maar de eco programma's duren véél langer dan de.


Bauknecht Wak Steam dit is volgens mij de eerste wasmachine met. Bij elke wasbeurt en het maakte niet uit watvoor programma ging hij op die fstoring dus herhaaldelijk. De Bauknecht wasmachine (WAK ECO 2470) is nog net geen jaar oud en geeft foutmelding Fweer. Kies uit ons uitgebreide assortiment Bauknecht onderdelen voor uw Bauknecht Bauknecht 8583659200WAK Eco 24wasmachine.


Lees de reviews (15) van consumenten die de Bauknecht WAK 1470. Dit probleem lees ik trouwens heel veel bij ook overige typen wasmachines (zie o.a. type 2470) van het merk Bauknecht. Heeft uw Bauknecht Wasmachine een storing foutcode F2?

Bekijk hier wat u kunt doen om de Fstoring van uw Bauknecht wasmachine te verhelpen. Bauknecht WAK ECO 2470: ik ga verhuizen , moet ik dan de transport beveiliging. Bauknecht eco 2470: Bauknecht Excellence storing F0 ben mijn . Nadat ik de stroom weer ingeschakeld ha gaf de machine code P en F aan. Uit de gebruiksaanwijzing blijkt dat er een storing zou moeten . Houd de “Reset”-knop minstens seconden ingedrukt. F40” tot “F43” “Storing elektrische module”.


Nette tweedehands bauknecht wak eco 34a++ wasmachine met 14toeren. Wasmachine bauknecht excellence 24inclusief maanden garantie. Heeft sinds kort af en toe een fstoring tijdens het wasprogramma.


Heeft sinds kort af en toe een Fstoring tijdens het wasprogramma. Het is een Bauknecht Stuttgart 16Er zit nog garantie op maar ik kan pas. Wel vertellen ze leuk dat wanneer je de storingdienst belt de sticker bij de.


Op zoek naar bauknecht wak eco 24huishoudelijke apparatuur? Machine valt makkelijk in storing, maakt veel lawaai ondanks waterpas stellen, deksel valt .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts