maandag 9 maart 2015

Magnetron cake vanille

Deze vanille mug cake komt heel dicht in de buurt van een normale cake. Zo bak je mug cakes in een kop in een minuut in de magnetron. Voeg appelmoes toe en roer even, voeg dan olie, melk en vanille extract toe.

Ik was sceptisch over dit recept: cake in een mok, bereid in de magnetron. Voeg aardbeien en de vanille-extract toe aan het witte beslag en . Zoals alle mug cakes, moet ook deze vanille mug cake met blauwe bessen maar even in de magnetron, dus sowieso het proberen waard! Deze vanille mug cake is zeker een aanrader!

Of je nu fruit, nootjes of chocolade toevoegt, deze mug cake is de ideale basis. En ik maakte een snelle cake in de magnetron met vanille en witte chocolade. Hij smaakte heel erg naar ei en staat nu . Zet de kop met cakemix in de magnetron, op de hoogste stand. Okee, minuten magnetron crisis cake dus. Verder gebruik ik in plaats van vanille suiker, vanille extract.


Bereidingswijze: Smelt de boter in de magnetron in een mok. Recept: Vanille Mug-Cake met Bosbessen en Citroen. Zoals alle mug-cakes, moet ook deze cake maar even in de magnetron, dus sowieso het proberen .

Aaah guys, you're gonna love deze posting. Ik heb al een tijdje de Sinner Sunday niet meer gedaan, maar deze week wilde ik 'm doen omdat dit recept met . Ook deze mug-cake hoeft maar kort in de magnetron, en is daarom zo. Let op: Alle baktijden zijn afgestemd op een magnetron van 7watt.


Voeg aan de chocolade de melk, olie en vanille toe en meng goed. Een cake die je bereidt in de magnetron en die binnen minuut klaar is. Ik wilde dit recept voor chocolade cake in a mug eens uitproberen . In deze video zie je hoe ik een cake in een mok maak. Zet de mok tot minuten in de magnetron op de hoogste stand.


Doe het ei, yoghurt, olie, bakpoeder, vanille extract, suiker en bloem in . Iets minder cleane pindakaas-banaan Mug Cake met kokos. Die de tweede mok dan tellen korter in de magnetron dan de precies. Lekker met een topping van chocolade- of vanilleglazuur, of gewoon met slagroom! Zet je mok met je goddelijke choco mengsel in de magnetron op de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts