maandag 6 oktober 2014

Mini springvorm

Deze mini springvorm heeft een diameter van cm en is cm hoog. De Patisse Silver-Top mini springvorm heeft een diameter van cm en is gemaakt van staal in een extra zware uitvoering. CosyTrendy for kids Mini springvorm Anthraciet.

Deze metalen springvorm van het merk CosyTrendy for kids is zeer geschikt voor het maken van zoete of . Springvorm van metaal met anti-aanbaklaag. Springvorm is prima met kleine diameter en anti aanbak laag. Set van mini springvorm pannetjes - in een leuke geschenkverpakking - Bestel online bij Maakjetaart.

Kenmerken Springvorm Mini: Mini Springvorm; Anti-kleeflaag; Afmetingen: 1x mm. Koop de Cosy Trendy Mini Springvorm Ø 15cm van Cosy Trendy Online. Maak met een mini bakvorm van Deleukstetaartenshop mooie mini taartjes.


Deze kleine Kaiser springvorm is perfect voor het maken van heerlijke mini (appel)taarten, quiches en meer. De bakvorm is voorzien van een non-stick coating .

Patisse set mini hart-springvormen 2-delig - cm. Patisse Mini Quichevorm Silver Top cm. Patisse Springvorm Silver Top Hoge Rand Vierkant cm. Maak zelf de mooiste stapeltaarten met deze springvorm set.


De set bestaat uit drie springvormen met de diameters cm, cm en cm. Direct Patisse Profi Mini Springvorm cm goedkoop kopen voor € bij Brouwmarkt Megastore. Lage verzendkosten en Direct uit voorraad leverbaar!


Ik heb hier nu mini springvormen van cm liggen maar ik heb geen idee hoeveel beslag hier in moet. Superhandige mini springvorm met een doorsnede van cm met alle bekende eigenschappen van een reguliere springvorm. Ik ben Tessa en hier deel ik mijn lekkerste . Onderstaand recept is bedoeld voor een mini appeltaart.


Ik heb een springvorm gebruikt met Ø cm. Dit kleine taartje is perfect voor tot 4 . Voor het maken van heerlijke biscuits, cakes en taarten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts