woensdag 14 mei 2014

Cake bakken in combimagnetron sharp

Ik bak elke week wel keer cake in mijn combi magnetron op de. Hiervoor had ik een Sharp magnetron en heel vaak mislukte dingen omdat . Als je een sharp hebt moet je er eens een oventhermometer inzetten om te.

Ik bak elke week wel keer cake in mijn combi magnetron op de . Een cake bak je in de oven en niet in de magnetron (waar geen metaal in mag). Ik geloof dat hij in een kwartiertje klaar was (ben het recept kwijt, was van Sharp). Download hier gratis uw Sharp R-9handleiding.

Als ik cake bak gaat de oven iedere keer uit en moet ik hem opnieuw instellen. Heb sins kort de Sharp R- 842IN combi-magnetron maar hoe kan het dat met . Download hier gratis uw Sharp Kookboek handleiding. Nadat wij een beetje op orde waren zijn wij de combimagnetron als oven gaan gebruiken.


Oh verschrikkelijk, ik had toen ik met mn ex samenwoonde ook een combimagnetron, cakes die 3. Ik doe grillen,bakken en opwarmen in mijn tronnetje :D. Denk wel dat er enorm veel verschil is in combi's,ik heb een Sharp. Sharp gekocht waarin ook een bakplaat en rooster kunnen . Combimagnetrons kunnen tegenwoordig véél meer dan alleen. Met deze kookrevolutie kun je pijlsnel gerechten roosteren, recepten bakken en braden met.


Deze Sharp R-9combimagnetron maakt ook gebruik van de. Cake en brood bakken, broodjes afbakken, ovenschotels en ontdooien. Automatisch cake programma 1; Klok; Timer.


Maar ook ideaal voor het bakken van cake! Ik heb zelf een hetelucht oven (combimagnetron). Gebruikers zijn niet enthousiast over de R-842(IN)W van Sharp. Magnetronfunctie is prima, maar ik had gehoopt dat ik fatsoenlijk kon bakken met dit ding.


Als je een cake bakt, is de bovenkant verbrand terwijl de onderkant nog rauw deeg . Als ik saucijsjes bak moet ik halverwege omdraaien want de onderkant wordniet. Vermogenstanden magnetron: 5; Magnetron - grill: Ja; Magnetron - oven: Ja . Ik had in mijn huwelijk al een combi van Sharp en heb na de scheiding exact dezelfde gekocht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts