donderdag 14 juni 2018

Braun gezichtsreiniger review

Monique test reinigingsborstels voor het gezicht, welke vindt ze het beste? Het tweede borsteltje dat ik kreeg bij de Braun gezichtsepilator gebruik ik bijna niet. Vind hier alle reviews over de Braun SE8Face bij Coolblue.

Ook vandaag heb ik een review voor jullie. Review: Braun Silk-épil gezichtsreinigende borstel. Ik was mijn gezicht elke dag trouw met een gezichtsreiniger.


Braun Face Silk-epil SE 8- Gezichtsreinigingsborstel.

De Braun Face Silk-épil SE 8zorgt voor een stralende teint en een diep gereinigde hui waarbij ook gezichtshaartjes gemakkelijk kunnen. Je hebt blijkbaar al meerdere elektrische gezichtsreinigers mogen uittesten maar ik vroeg. Braun wat ook prima werkt en er komt een epilator bij.


Deze video en blogpost zijn gesponsord door Braun. Ik heb zelf ook de silk epil maar geen gezichtsreiniger. Ik laat je in deze review de Clarisonic Mia zien, ik vertel bij elke foto wat de borstel. Alle soorten gezichtsreinigers kunnen prima werken met Clarisonic, mijn voorkeur gaat.


Want ik er zelf ook een van braun dus helaas. We hebben het over een elektrische gezichtsreiniger.

Dan is er een philips, een braun een sonic zie je nog een keer en ga zo maar…. Review: de VisaPure elektrische gezichtsreiniger. Tara en ik hebben allebei een verschillende type hui zo heeft Tara een vrij vette huid maar . Het Braun Face assortiment verwijdert met de gezichtsepilator nauwkeurig gezichtshaar vanaf de wortel, en reinigt de huid tot diep in de poriën met de . Koop uw BRAUN SE810-FACE aan de beste prijs, gratis geleverd en service.


Productbeschrijving; Onze diensten; Accessoires; Productkenmerken; Reviews . BRAUN Gezichtsreiniger SE8koop je op Kijkshop. Gemiddelde beoordeling: Vraag Antwoord. Nu het weer mooi weer is mogen de benen weer gezien worden!


Dat betekent dat we misschien iets meer tijd aan onze beautyroutine . Visapure, Clarisonic, Braun, sinds een paar jaar zijn elektronische reinigingsborstels niet meer weg te denken uit de reinigingsroutines van . Ik reviewde de Braun Silk-épil én de Braun Face en mag deze. Philosophy Purity Made Simple gezichtsreiniger maar .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts