maandag 11 juni 2018

Melkopschuimer magimix werkt niet

Help de Nespresso Melkopschuimer Werkt Niet! Lees hier de Oplossingen om weer te Genieten van Perfect Melkschuim bij u Nespresso koffie. Onze melkschuimer produceert geen schuim meer.

Het lijkt of het magnetisch veld waaromheen de schuimer draait, niet meer werkt. Mijn staalkleurige Nespresso melkschuimer werkt opeens niet meer. Het apparaatje in het midden draait seconde en dan niet meer.


Veel melkopschuimers zijn voorzien van een speciale teflon laag.

Daardoor is het niet raadzaam om het apparaat na gebruik met een schuursponsje te reinigen . Echter de melkopschuimer ging steeds minder goed werken terwijl deze veel minder wordt gebruikt. Ik heb nu zo,n half jaar een Magimix Nespresso M1Inissia. Op december een Aeroccino melkopschuimer gekocht. Mijn nespressoapparaat van 10-11-20doet t niet goed.


Hierbij wil ik een klacht melden over Magimix : De melkopschuimer van mijn Nespresso apparaat werkte na een paar dagen niet meer. In april 20heb ik een Nespresso apparaat met melkopschuimer (Magimix) gekocht. De melk wordt niet meer warm en na seconden geeft de opschuimer.


Toch blijft het irritant dat twee keer schuimen achter elkaar vaak niet goed gaat omdat.

Wij hebben sinds gisteren een magimix plus aeroccino, de. Ik had een goeie machine maar de melkopschuimer werkt niet meer. Lees de reviews (36) van consumenten die de Magimix La M1- CitiZ Milk.


Ik heb mijn apparaatn met ingebouwde melkopschuimer drie keer retour doen. Ik had iets minder geluid verwacht bij het zetten van koffie, maar is niet heel erg. Het apparaat werkt probleemloos en zorgt voor een prima kopje espresso.


Ik heb al jaren en megahandige opschuimer (aerolatte), werkt meestal prima, dik schuim waar je je lepel rechtop in kan. Maar soms ineens, schuimt de melk niet op! Nu is de melkopschuimer stuk, hij warmt de melk niet meer op. Ik heb een magimix citticin Milk en dat is al een tijdje de melkopschuimer van kapot. Vind hier alle reviews over de Magimix Nespresso CitiZ M1Ivoor bij Coolblue.


Met dit apparaat heb je een mooi vormgegeven, niet te groot apparaat op je . Nespresso verkoopt ook melkopschuimers met de naam Aeroccino. Nespresso heeft verschillende varianten koffiezetsystemen waaronder de Nespresso Magimix. Een ander deel van de koffiezetsystemen heeft dit niet. Als dat niet lukt is een ding duidelijk: NOOIT meer een Magimix apparaat.


Het trackingsysteem dat zij gebruiken is niet meer van deze tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts