woensdag 14 juni 2017

Indesit vaatwasser lampjes knipperen

De afwasautomaat pompt mogelijk niet goed af. In dit geval zouden de programma-indicatielampjes moeten knipperen. Controleer of de afvoerslang niet geplet .

Goedemiddag, Mijn vaatwasser (Indesit idl 500) vanmorgen aangezet en na enige tijd is deze gestopt, het eerste en derde lampje knipperen. Hij geeft een storing door middel van knipperende lampjes. Het programma word op het einde niet afgemaakt.


Deze wil niet meer opstarten en alle lampjes gaan dan knipperen.

Mijn Indesit vertoonde soortgelijke kuren. Heb ik lang geleden gehad met mijn oude Indesit. Mijn vaatwasser van bovenstaande type pompt sinds gisteren geen water meer af en geeft de foutmelding dat lichtje en gaan knipperen. W1Als er een storing is gaat de programma. Nu blijkt het echter zo te zijn dat de lampjes knipperen en de pomp blijft draaien.


Mijn vaatwasser (Indesit) start het programma met leegpompen; neemt . Onze vaatwasser geeft een knipperende startknop, heb deze al 5. Indesit kookplaat reparatie afspraak in Ignis vaatwasser storing - Lampje start knippert 1x keer. Op onze Siemens SL6P1S vaatwasser brandt het lichtje drogen en knippert het lichtje Watertoevoer terwijl er geen afwas inzit en er dus ook geen .

Vraag: Mijn vaatwasser van goed een jaar oud gaat sinds kort af en toe op tilt. Drie, vier keer gaat het goed en dan gaan in eens alle lampjes knipperen. Ik heb hier een Indesit ISL79CNL condensdroger waarvan alle lampjes heel snel knipperen. Het gaat hierbij om de horizontale als de verticale . AEG, Bauknecht, Bosch, Brandt, Candy, Edy, Indesit, LG, Marijnen, Miele, Nordlan Samsung, SEG,. Op uw wasmachine knipperen (alle) lampjes.


Het knipperen gaat alleen zo snel dat ik ze niet kan tellen. Een pressostaat wordt bij een wasmachine of vaatwasser gebruikt voor het . Indesit idlPDF User's Manual Download Online Preview. Als controlelampje (wassen) snel knippert moet u de vaatwasser. GERELATEERDE KLACHTEN : Deur blijft vergrendeld. En de pomp blijft draaien en voor de rest doet de vaatwasser niets meer.


Denk zelf dat het lampje aangeeft wat voor storing dit is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts