dinsdag 22 maart 2016

Magnetron draait niet meer whirlpool

Nadat ik een overvolle lasagna schaal in mijn Bauknecht combi magnetron EMCHS 61plaatste stopte het draaiplateau na verloop van tijd te . Whirlpool Magnetron 528AMW 528iX draaiplateau. Whirlpool AMW 5IXberichtensept 2014Whirlpool MD3Magnetron - voedingsprobleem.

Wat moet ik doen als het draaiplateau van mijn magnetron niet goed. Als het draaiplateau van je magnetron niet meer draait, kan dit diverse oorzaken hebben. Wij adviseren om het draaiplateau eruit te halen en . Ik heb een Whirlpool AMW 5Combi magnetron.

Download hier gratis uw Whirlpool AMW520IX handleiding. IX, het glazen plateau draait niet meer Gesteld op 28-7-20om 10:12. De microgolf start niet meer; Er treden vonken op in de microgolfoven. Draait de glasplaat van uw microgolf niet meer?


Van mijn Whirlpool magnetron AMW520-IX 8587520997draait het plateau niet meer. U kunt bij Service Partner terecht voor al uw Whirlpool magnetron reparaties. Veelvoorkomende problemen zijn: De magnetron gaat niet meer aan; De temperatuurregeling is defect; Het draaiplateau draait niet meer. Ik heb een Sharp Combi-magnetron type R-9(zilver met zwart front) daarin.


De oven werkt wel, de magnetron functie niet meer.

Hierbij wil ik een klacht melden over Bauknecht : Het draaiplateau van mijn inbouw combi-magnetron draait niet meer. Hierbij wil ik een klacht melden over Bauknecht : Als ik de magnetron start, draait het plateau op geen enkele manier meer. Onze oven en magnetron (Whirlpool via Ikea) zijn na ongeveer jaar aan het stukgaan. De magnetron werkt wel maar de draaiplaat draait niet meer.


Dat hij na gebruik soms moet afkoelen (ventilatie blijft draaien) is even. Werkt perfect, geplaatst in combimagnetron van Ikea (Whirlpool). Geplaatst op 27-11-2015); Makkelijk onderdeel, t draait weer rond Review door Erik. Display Whirlpool AMW5doet het niet meer. Niet voor niets staat er op je magnetron dat je het omhulsel niet mag verwijderen.


Dus zekering vervangen is niet de oorzaak oplossen, nieuwe. Kijk of luister of de ventilator wel draait wanneer de magnetron vermogen moet leveren. Beste lezer,Ik heb een Pelgrim PM2131RVS Magnetron Combinatie.


De vraag kan niet meer worden beantwoord. Sinds kort werkt alles nog zoals het hoort, behalve dat de oven niet meer zijn werkt doet. De Trommel van de AEG wasmachine draait niet meer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts