vrijdag 7 augustus 2015

Borden xenos

Dek de tafel extra mooi met de borden van Xenos. Van dinerborden tot ontbijtborden en zelfs gebaksbordjes!

Een complete serviesset nodig met borden, bekers en kommen? Je shopt het mooiste servies eenvoudig online op Xenos. Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding.

Met deze 16-delige serviesset heb je in één klap al het hoognodige servies in huis. Met deze fraaie 16-delige serviesset Juliet heb je een direct een heel servies in huis. De set kenmerkt zich door een licht klassieke uitstraling met een rand die . Serviesset bestaande uit mooie vierkante borden met afgeronde hoeken in drie maten. Xenos, de meest verrassende funshopwinkel van nederland.


Borden; Drinkglazen; Etagères; Karaffen; Mokken; Schalen; Serviessets; Theepotten. CosyTrendy serviesset pleasure - 20-delig - oranje. Mijn vriend en ik gaan samenwonen en ik heb mijn zinnen gezet op vierkante borden (of die met ronde hoeken).


Aanbieding bij Xenos van dec 2016-jan 2017. Ik vind het Kasitoo servies van Xenos erg leuk! Dan kunnen mijn saaie oude borden eindelijk eens de deur uit. Met deze kleurrijke borden maak je van ieder gerecht een feestje! Wegwerpservies koop je eenvoudig online bij bol.


Wat is de kwaliteit van de blokker en xenos? Ik heb een bordenstartset van de Xenos; vierkant!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts