vrijdag 5 juni 2015

Bierfles openen zonder opener

Het zit zo: Ik heb een feestje, en ik dacht: Ik ga is bier halen voor m'n vrienden. Dus mijn vraag aan jullie: Hoe open ik m'n flesje zonder m'n .

Handig trucje om wijnfles te openen zonder kurkentrekker. VideoAan de populariteit van dit filmpje te zien, zit bijna iedereen er wel eens om . Wie wist bijvoorbeeld dat je een biertje met een iPo het achterwiel van een motor of een navel kunt openen? Afgelopen week had ik een keer geen opener bij de hand.

Bijna lente, bijna terrasjestijd - dat vraagt om een drankje. Geen nood als je geen opener op zak hebt, want een flesje krijg je net zo goed open . Een studentenleven zonder bier is geen studentenleven. Als je antwoord nu 'met een opener' zou ik dat antwoord maar gewoon voor je houden.


Hoe je een fles wijn kan openen zonder gebruik te maken van een kurkentrekker. De man op de video kreeg de wijnfles open met zijn schoen . Talent kunnen wij altijd waarderen, vooral als het bier gerelateerd is. Een flesje bier openen zonder flesopener is niet altijd evident. Het zal je gebeuren morgenavond: staat er een moois flesje wijn klaar maar op het moment suprême is .

Urlesque heeft een lijstje met video's gemaakt waarin mensen zonder opener een flesje gerstenat open maken. De aansteker en sleutel kende ik al als . Je wilt een fles wijn open maken maar je hebt geen kurkentrekker. Dan zijn er andere methodes om de kurk er uit te krijgen. Onze vrienden van Lifehack laten in bovenstaand filmpje maar liefst zeven alternatieven zien voor het openen van een wijnfles zonder kurkentrekker. Hierbij een aantal leuke manieren om een wijnfles te opnenen zonder kurkentrekker.


Wikkel de onderkant van de fles in een doek. Een fles wijn openmaken zonder kurkentrekker. Stel je eens een prachtige dag voor met een perfecte picknick, iemand die veel voor je betekent, een stokbroo . Vanaf nu hoef je je tanden niet meer stuk te bijten als je zonder opener zit.


In dit boek staan uiterst creatieve manieren om een bierflesje te openen, zodat jij . De aansteker en sleutel kende ik al als alternatieve flessenopener maar. Gerelateerd: Een fles wijn open maken zonder .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts