dinsdag 9 juni 2015

Gekleurd glas minecraft

Gekleurd glas is de gekleurde versie van glas en is bedoeld als een decoratief blok. Het heeft dezelfde functie als normaal glas, maar kan niet . LeSe1SRJomei 20- Geüpload door Misses DutchyIn deze video leg ik uit hoe je glas kunt kleuren.

Tevens laat ik de verschillende gekleurde. MINECRAFT STAINED GLASS GEKLEURDE KLEI. In dit filmpje laat ik zien hoe je glas maakt in Minecraft! Je maakt glas met: Zand+Oven, Je doet de.

Abonneer, reageer en like voor meer video's! Kan ook worden gekleurd met kleurstoffen. Hebben hetzelfde gedrag als Hekken en hebben hetzelfde patroon als Glas Ze kunnen . In dit snapshot zijn er vele dingen veranderd wat betreft de code.


Ook zijn er vele andere dingen toegevoegd die je wel in-game merkt! While you still can't yet create stained glass or ride horses across a grassy plain, the crux of what makes Minecraft such an absorbing and . Minecraft is een computerspel dat door veel mensen wordt gespeeld. Dit kan met gewoon glas, maar je kunt natuurlijk ook gekleurd glas . Xem phim Hoe maak ik gekleurd glas in Minecraft, video clip Hoe maak ik gekleurd glas in Minecraft.

Ik vond het daarna echt superduper leuk dat je nu meer kunt bouwen in Minecraft, bv met allemaal gekleurd glas. Escuchar y descargar musica de Hoe Maak Je Glas In Minecraft en MP3. Gefärbtes Glas Gekleurd glad brengt wat kleur en variatie in de Minecraft-huisje.


Er zijn zestien verschillende kleuren om uit te . How To Make Stained Glass In Minecraft 1. Now that Minecraft: Windows Edition is out of beta, the price will be rising to.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts