vrijdag 19 september 2014

Gasfornuis ombouwen naar butaan

Maar hier werkt het fornuis op gas en daar heb ik een tank in de tuin. Propaan- en butaangas hebben als voordeel dat ze in een tank .

Dit gaat niet, een fornuis voor thuis gebruik is geschikt voor aardgas met een vrij lage druk. Butaan of propaan zijn niet geschikt voor dit fornuis. Ik heb wel een campinggasset, maar mijn normale gasfornuis is beter.

Zelfstandige A to Z tot en met ombouwen van butaan naar aardgas veel dorpen hadden nog geen. Ombouwset voor als u uw Etna gasfornuis op gasflessen gaat gebruiken. Alle Onderdelen koken Fornuis Gaspit voor alle merken en mits op voorraa. C000535Fornuis Sproeier Sproeierset butaan PF740M, PF63 PF640 . En volgens mij is er niet voor elk gastoestel een ombouwset te krijgen.


Het handigst is om even te bellen naar een bedrijf dat butaangas . Nederlands model - BOSCH-BUTAAN - jaar . Zij zeggen dat ze een fornuis kunnen laten ombouwen naar . Nu moet ik dat ombouwen naar butagas, want ik heb alleen. Weet iemand of en hoe dan nozzles voor butaangas voor dit gasstel te bestellen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts