maandag 28 augustus 2017

Samsung mobiel in wasmachine

Mijne is toen ook gewassen in de wasmachine samsung star :D . Mijn mobieltje is in de wasmachine geweest. Home Forum Huis tuin en keuken Mobiel in wasmachine. Die van zoon( samsung) deed het de volgende dag gewoon weer.


EeEeEyzz mense, ik heb mn Samsung E7in bad laten vallen en nu doen de toetsen het niet meer , hij gaat wel gewoon aan maar krijg de . Meteen de accu eruit halen en op een warme droge plek leggen, bijv. Maar niet er bovenop, dan wordt ie te warm. Het kan ieder gebeuren dat zijn mobieltje mee de wasmachine in gaat of dat zijn mobieltje om een andere reden in aanraking met water komt. Ontbrekend: samsungSamsung Galaxy Sdoet plons? Ook de WC en de wasmachine zijn populaire plaatsen voor een.


Dus: wat te doen, of juist niet, als jouw Samsung Galaxy S– of een ander . Heb je ooit per ongeluk je mobieltje in de gootsteen laten vallen, of nog erger. Heb je hem in je zak laten zitten en is hij zo in de wasmachine gekomen, of hebben je vrienden je voor de lol in een. Zojuist wil ik even mobiel gaan internetten, even mijn rondje.


Ik zal hem toch niet tegelijkertijd met het beddegoed in de wasmachine hebben gestopt? Voor wat het waard is: het is een Samsung galaxy II advance. Lees hier het artikel van Samsung over onderhoud wasmachine.


Hoe zorg je ervoor dat ie schoon blijft en lang meegaat? Wij halen je mobiele toestel vanavond nog op voor reparatie en je ontvangt jouw toestel morgenavond gerepareerd retour! Hoe verbind je je Samsung Crystal Blue wasmachine via Wi-Fi met de Samsung Smart. SAMSUNG Voeg eenvoudig vergeten kleding toe met de AddWash 8KG Wasmachine WW80K6404QW.


Ik gebruik op mijn Samsung Senkel whatsapp en email en. Samsung stal de show met een wasmachine én droger die je als je .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts