woensdag 8 maart 2017

Springvorm 12 cm action

Deze mini springvorm heeft een diameter van cm en is cm hoog. Met deze muffin bakvorm bak je heerlijke, grote cupcakes.

De Patisse Silver-Top mini springvorm heeft een diameter van cm en is gemaakt van staal in een extra zware uitvoering. Oetker muffin-bakvorm Tradition 2x 3cm - cups. Kaiser Springvorm Mini Patisserie -12cm- voor slechts € bij Deleukstetaartenshop.

Voor uur bestel zelfde dag verzonden. Zenker Springvorm met Anti-aanbaklaag - � cm. Kaiser Muffin World - Muffinvorm Standaard Maat Stuks - x cm. Ik heb hier nu mini springvormen van cm liggen maar ik heb geen idee hoeveel beslag hier in moet. Ik ben op zoek naar een bakvorm met ongeveer een doorsnede van 12cm, om.


Verder gebruik ik voor dit recept een mini-springvorm, simpelweg omdat ik een. Minispringvorm of cm (verkrijgbaar bij o.a. de Xenos). Hebben jullie alleen springvormen van cm?


Berichten: 1644: Geregistreerd: 07-12-04: Woonplaats: froombosch. Ik heb me een beetje laten gaan in de action vandaag, al had ik wel een lijstje bij en heb ik . Kitchen Craft Bakvorm, kuipjes x cm. Spik splinter nieuw in verpakking goudkleurige springvorm cm - 1van het merk berndes bakeware. In een springvorm van cm kun je hetzelfde recept doen en krijg je dit eindresultaat. Ik heb de cheesecake versierd met mini Oreo's en chocorondjes, die kan je kopen bij de Action.


Springvormadvies: Ik gebruikte een springvorm van cm (deze kun je kopen bij de AH, Action, Xenos, Hema).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts