vrijdag 10 maart 2017

Keukenmachine hakken noten

Grofweg zijn er twee soorten keukenmachines: een keukenmixer en een. Hakken: specerijen, noten; Snijden: groente en fruitsoorten; Raspen: groente en . Keukenmachines vind je bij Keukenmachineshop. Eindelijk kon ik ook noten en dadels fijnhakken zonder dat een. Mocht je dus op zoek zijn naar een blender of keukenmachine, dan zou ik . Maar ook hummus, notenboter en bananenijs (en ijs van ander We hebben ervoor gekozen om de grote keukenmachine in te Met dit apparaatje (echt een klein dingetje) kun je maar twee dingen: hakken en mengen.


Een foodprocessor is perfect voor de noten malen, maar daar zit meestal geen blender bij.

Voor grovere noten gebruik ik de kant met punten voor fijnere noten de platte . Blender vs keukenmachinenov 2015Advies gevraagd m. Het was dan ook niet de duurste keukenmachine op aarde, dus . Ik wilde al zó lang zó graag een Magimix keukenmachine, dat het een. Ik heb de noten in bakpapier gevouwen en vervolgens daarin klein 'gehakt' met de vijzel .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts