woensdag 12 april 2017

Papillotten set warm

De keramische technologie van deze BaByliss krulset, type 3021E, zorgt voor. De krulset is snel warm, de krullers draaien makkelijk in en binnen no-time heb . Mooie schone set van babyliss als nieuw met hotsticks in reis etui.

Deze set bestaat uit flexibele krullers in twee maten, grote en medium. Ik gebruik al jaren tot volle tevredenheid van Babyliss de hot curls, deze zijn . Comair - Superflex Papillotten - cm - Stuks. Sleep In Rollers - Glitter Rollers - Gift Set.

BaByliss PRO - Krulset XL Pro Rollers - Stuks. Daarnaast zijn papillotten ook beter voor je haar dan de krultang. Ik doe 't dan toch liever met warme papillotten die je er na 'n kwartiertje uit haalt : ) . In dit filmpje laat Mascha zien hoe je papillotten voor je haar gebruikt. Ik had ongeveer papillotten in en toen ik vanochtend de boel loshaalde. No way, dit kledingstuk kan namelijk als de beste worden gecombineerd met warme, winterse items!


Werkt een Carmen set anders niet voor je? Steil haar krullenokt 2014Zo nu en dan krullenfeb 2012Papillotten en Permanentfeb 2011Meer resultaten van forum. In dit filmpje gaan wij je laten zien hoe je met papillotten je haar mooi kan laten.

Eva, Ze laat je zien hoe je met warmte rollers (carmen set) een top look. Je haar krullen kon voorheen met een krulset (elektrische warmte) of. Hair Wavz is enigszins te vergelijken met de ouderwetse papillotten. Nu wil ik morgen een set krullers aanschaffen die je warm moet maken. Als ik mijn haar gewassen heb, dat spul erin, papillotten als het bijna . BaByliss Hot Straightening Brush stijlborstel HSB100E.


Toen ik laatst eens bij mijn oma was, vertelde ze dat zij vroeger ook al papillotten gebruikte. Lange, dunne staafjes waarmee je zonder hitte . De beste Krulset Merken als BaByliss, Braun, Remington Philips voor de mooiste kapsels Bestel direct goedkope aanbiedingen! Ik heb jullie al een keer laten zien hoe ik mijn pin-curl set uitborstel maar nog niet hoe je je haar.


Of je nu warm of nat krult, je zult mieten wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts