maandag 10 april 2017

Oude weckpot klemmen

De klemmen voor oude weckpotten passen op elk model met een opening van rond 100. Ook op de nieuwste modellen van WECK met de verzonken deksel.

Te koop: een krat vol oude weckpotten met en zonder deksel groot en klein kijk ook eens. Gebruikte ouderwetse weckpotten stuks incl klemmen en deksels. Glazen weckpot met wit keramisch deksel met klem, bloemen en vlinders decoratie.

Klemmen zijn verroest, de ene wat meer als de ander. Zonder goede klemmen en ringen kon ik mijn oude potten niet gebruiken om te wecken. Potten met conserven uit de supermarkt, zijn industriële weckpotten die . Ik zie verschillende weckpotten en methodes. Hahaha jaar, helemaal top maar zo oud wordt ik waarschijnlijk niet.


De klemmen zijn nu overbodig en moeten nà het afkoelen beslist verwijderd worden. Wij hebben wel heel veel weckpotten staan bij mijn ouders maar het. Heb vandaag de houten lijmklem binnen gekregen , echt een gaaf ding.


Leuk voor koffie(bonen), rijst of snoepjes in te bewaren.

Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij,. Bormioli Rocco Voorraadpot Fido met klemdeksel - cl. Er zijn veel verschillende soorten (oude) klemmen in omloop voor op de weckpot, de meesten vind ik mooi zoals ze zijn maar de klem . Er moeten ook nog wel ergens wat oude klemmen in huis rondzwerven. Door het verhitten kan er wel wat (lucht, vocht) UIT de weckpot, maar niet IN. Zo bouw je ook een bepaalde druk op, waardoor alles vast blijft zitten zonder de klemmen.


Vooral gevuld met met oude bakvormpjes, houten klosjes, knopen, oud . Leuk in de keuken, maar ook om te vullen met bijvoorbeeld knopen en kant. Mrshooked: Brocante weckpot klem - haak-in. De oude weckpot klemmen zijn omgehaakt met fijn haakkatoen.


Brocante webwinkel Het Stokpaardje 64Grote weckpot met klem - Oude weckpot met klem. Altijd leuk in de keuken met voorraad of eigen inmaak. Hoe krijg ik die verdraaide weckpot open? Oude groene franse weckpotten, we hebben er o.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts