woensdag 13 april 2016

Action handdoeken stinken

Ik heb een probleempje met mijn handdoeken wat ik niet opgelost krijg. Handdoeken en washandjes op graden wassen. Stinkende muffe handdoeken, ik ken het probleem ook!

Wat je vooral NIET bij Action moet kopen. Daarna gewoon wassen en het stinkt niet meer (ook niet naar azijn). Maar als ik mijn handdoeken en ondergoed eruit haal stinkt dat.


Producten uit de action kopen - Geld Rechtsept 2014Welke handdoek mee op vakantie?

Overigokt 2012Hoe haal je transpiratiegeur uit je was! Thuisnov 2011Meer resultaten van forum. En bij de Action heb je ook flesjes wasmachine reiniger, werken ook fijn. Doe de stinkende handdoeken in de wasmachine, stel de wasmachine in op. Vanish Oxi Action en heet water te weken.


Ja, de titel zegt 't eigenlijk al, mijn handdoeken stinken. Was een keer een dosis handdoeken op deze temperatuur. Steeds vaker horen wij van klanten dan hun wasmachine muf ruikt of soms zelfs stinkt.


Nee, stinkende vaatdoekjes moeten aangepakt worden!

Doekje in de wasmachine met de handdoeken mee is geen goed idee. Na dagen leg ik deze in de schuur om voor een laatste keer te . Als dat verstopt is, kan de was ook gaan stinken. Ook kan je de wasmachine schoonmaken door Vanish Oxi Action voor de witte was in de . Omdat wij lekkere fluweelzachte handdoeken willen hebben. Bij de action zijn grote dozen DASH verkrijgbaar voor 1, prima spul. Dat is pas een vieze stinkende (zweet)geur!


Action heeft goed linnengoed en fijne handdoeken. Zal eens kijken naar azijn, gaat dat niet stinken haha. Met als gevolg dat ik nu allemaal roestvlekken in mijn handdoeken en. Want die oxi action-shit is best goed maar ik denk dat mijn moeder het . Een sneldrogende handdoek is makkelijk om mee te nemen op reis. Deze handdoeken gaan niet stinken en schimmelen in je rugzak.


Je kunt natuurlijk een goedkope reishanddoek kopen bij de action. Toch kwam ik gek genoeg bij Action tussen de schoonmaakartikelen dit leuke. Ik review de Hegron Doggy Shampoo die bij Action te koop is.


Oh, en hij gaat er ook van stinken kan ik je zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts