vrijdag 12 augustus 2016

Mra beugel stinkt

Ik heb al jaar een MRA beugel tegen snurken. Ondanks dat ik hem iedere dag goed schoonmaak komt er een donkere verkleuring op. Ik wil graag nieuwe tip met jullie delen om je MRA beugel zo goed.

Sinds december heb ik een mra-beugel tegen snurken. Maar de bovenbeugel stinkt, ik moet 's avonds echt m'n neus dicht houden, niet . Op zoek naar een goede manier van MRA onderhoud? Wij hebben verschillende producten speciaal voor MRA onderhoud!

Dan is het belangrijk deze in optimale conditie te houden. Dit kunt u doen met de verschillende reinigingsmiddelen die . Hallo allemaal, ik slaap nu twee dagen met MRA beugel, op zich gaat het redelijk. Maar: die vieze acryllucht (is het volgens mij), maar vooral . Het schoonmaken en schoon houden van een beugel is belangrijk. Als een nachtbeugel niet goed schoongemaakt wordt ontstaat er een witte aanslag.


Een snurkbeugel, ook wel MRA genoemd (Mandibulair Repositie Apparaat), is een tandheelkundige beugel die u draagt tijdens het slapen. Bij een grote groep patiënten kan een Mandibulair Repositie Apparaat (MRA) de OSAS verminderen. Een anti snurkbeugel, wordt ook vaak een MRA beugel genoemd.

MRA staat voor mandibulair repositie apparaat. De antisnurkbeugel bestaat (meestal) uit twee .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts