donderdag 21 januari 2016

Zool strijkijzer plakt

Nu ik hem weer ging gebruiken, begon de strijkijzer door de warmte weer te plakken. Heeft iemand de gouden tip om mijn strijkijzer weer schoon te krijgen? Dit wrijf ik over de (warme) zool van het strijkijzer.

U kunt uw strijkzool op de volgende manier schoonmaken. Steek de stekker in het stopcontact en zet de thermostaat op de stand “minimum”. Als je strijkijzer niet goed meer glijdt, reinig het ijzer dan met een speciaal. Het strijkijzer, maakt niet uit met wat voor een soort zool, lekker warm .

Mijn vrouw heeft een paar weken geleden een nieuw stoomstrijkijzer van Philips gekocht. Nu gebeurt het regelmatig dat de zool van het strijkij. Wanneer je een (stoom)strijkijzer regelmatig gebruikt, worden de onderkant (strijkijzerzool) en plastic behuizing ervan vaak na verloop van tijd . De tip van Poetser: de strijkijzerzool met lauw water en een Sorbo . Verwijder de aanslag door het warme strijkijzer een paar keer over een stuk. Hoe krijg je de zool van een strijkijzer schoon?


Als de onderkant verkleurt, kun je de strijkbout schoonmaken. Een vies strijkijzer kan veel problemen veroorzaken, vooral als je een hoop.

Toen ik naar de zool keek, zag ik dat die redelijk zwart was aan de onderkant. Die bleef ineens plakken op een tafelloper van katoen. Kalkdeeltjes in water lossen moeilijk op bij hoge temperaturen. Zodra er kalkdeeltjes uit de strijkzool komen, is het tijd om het strijkijzer te reinigen en ontkalken.


Er zit allemaal zwarte zooi op de zool van ons strijkijzer en ik wil dat eigenlijk wel eens. Gevolg de zool van de strijkbout heeft een zwarte vlek. Wil je een strijkijzer kopen, of verschillende strijkijzers vergelijken? SteamGlide: gepatenteerde strijkzool van Philips, glijdt soepel, plakt niet, is krasvast en . De pasta moet enigszins vloeibaar zijn maar wel dik genoeg zodat het mengsel aan de zoolplaat van je strijkijzer blijft plakken. Door de warme zool van het strijkijzer op de was te drukken, wordt de stoom.


Stap 2: Hoe belangrijk is het vermogen van mijn strijkijzer? SteamGlide: gepatenteerde strijkzool van Philips, glijdt soepel, plakt niet, . Met een keramische strijkzool glijdt het strijkijzer soepel over de stof, waardoor het strijken sneller gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts