dinsdag 19 januari 2016

Fagor vaatwasser foutmelding f4

Als ik hem aanzet pompt hij water weg en begint hij gewoon aan zijn programma maar na een minuut geeft hij . Ik heb bij mijn fagor vaatwasser Storing Foverloop Wat moet ik doen Gesteld op 21-12-20om 18:59. Mijn LF0731T geeft de foutmelding Foverloop.

Ik heb een storing In de vaatwasser Fagor LF 073IT, storing F( verdeelt niet ). Mijn vaatwasmachines LF-073IT geeft de melding Foverflow. De vaatwassers van Fagor zijn zeer geavanceerde apparaten, maar het kan zo. Bij de foutcode Fgaat de vaatwasser van Fagor continue door met pompen.

Ik heb een vaatwasser Fagor LF-073IT (2008). Fgeeft aan dat er een probleem is met de afpompfunctie. Fagor LF-073IT: Ik ben erg blij voor de geweldige hulp verleend aan me door Doctor Atete.


Fagor LF-073IT: We krijgen ook al een tijdje de melding f4. Mijn jaar oude vaatwasmachine (zie boven) geeft de foutmelding F4. Machine start wel met een programma en geeft na enige tijd als er . De vaatwasser geeft piepjes en stopt met het programma. Volgens de handleiding is betekent dit storing Fwat een probleem .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts