maandag 7 september 2015

Courgette spaghetti snijder blokker

Maak nu spaghetti van groente met de Veggie Magic spiraalsnijder van JML. Ideaal voor courgette, pompoen, wortel, komkommer en aardappel. Ik heb er spaghetti van courgette mee gemaakt en wortelsalade.

Ik heb de spiraalsnijder gekocht om pasta te kunnen maken van courgette en wortel. De spiraalsnijder die je bij de Blokker kunt kopen is eenvoudig en doet zijn werk. De GEFU Spirelli Spiraalsnijder (courgette spaghetti snijder) is gemaakt van . OXO Good Grips SpiraalsnijderSpiraalsnijder bij Blokker kopen?

Let erop dat ook deze snijder een schaafsel produceert in plaats van spaghetti- of pastaslierten. Op zoek naar goedkope handige spiraalsnijders Vergelijk een ruim assortiment spiraalsnijders van de beste merken online vol aanbiedingen! Op zoek naar goedkope handige keukensnijders Vergelijk een ruim assortiment van alle soorten snijders online voor de laagste prijs, bestel . Maak de mooiste spiralen van wortels, courgette en meer Met deze spiraalsni. Wordt op tv veel reclame voor gemaakt, oa te koop bij Blokker. Ik heb een juliennesnijder van Dille en Kamille om courgette pasta mee te maken.


Is dat eigenlijk lekker, die courgettespaghetti? Spiraalsnijder, spaghetti vervangen door courgette. Na een tijd lang zoeken heb ik hier eindelijk gevonden wat ik zocht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts