maandag 28 mei 2018

Geurkaars hema

Hul je in mysterieuze sferen met de verleidelijke geur van het verre oosten. Geurkaars met de geur van mimosa en viooltjes. De geur van deze kaars heeft noten van: cassis, fresia, honing, jasmijn, citroen, mandarijn, musk, oranje bloesem, roos .

De geur van deze kaars heeft noten van; fresia, fruit, jasmijn, lelietje van dalen, roos en sandalwood. Ik heb bijna alle geurkaarsen wel geprobeerd maar deze zijn echt verreweg van de slechtste kwaliteit. Omgeef je met het lichte tintelende bouquet van een lenteochtend.


Een witte geurkaars in mat glas met een goudkleurig stippendessin.

De kaars heeft de geur van chai en sinaasappel. We zagen in de HEMA deze luxe variant staan. Ik wist wel dat HEMA geurstokjes en geurkaarsen ha maar die zien er altijd wat goedkoper uit in een glazen .

HEMA geurkaarsen, dit is gewoon pure liefde! Bij deze dan ook mijn review van de HEMA scented . Zoals jullie misschien wel weten ben ik verzot op geurkaarsen. Ik bestel ze meestal via internet, maar ik vond het ook wel leuk om geurkaarsen . Kaarsen brand ik het hele jaar door, en geurkaarsen steek ik vaak.


Ik hoor goede verhalen over de nieuwe geurkaarsen van de Hema. Vorige week in Den Bosch ontdekte ik nieuwe HEMA geurkaarsen en sfeerlichten, ze zijn verkrijgbaar in drie verschillende geuren: Oriental, . HEMA heeft een aantal nieuwe geurkaarsen en geurstokjes in het assortiment en die zien er op het eerste oog ontzettend leuk uit. Bekijk deze HEMA Geurkaars In Glas (Roze) en bestel het voor slechts 1. Naar mijn idee hebben ze er alles wat je nodig hebt! Een hele tijd terug kocht ik een keer een geurkaars van . Zelf begin ik te ontdekken dat hema echt zoveel leuke spulletjes begint te krijgen!


Sinds kort heb ik de Cedar geurkaars ontdekt toen ik bij . Een tijdje geleden ontdekte ik dat Hema hele lekkere geurkaarsen, geurstokjes en waxinelichtjes heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts